کلیه قوانین، فرآیندها و رویههای "فروشگاه اینترنتی کاجی9" منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده میباشد و عضویت در سایت کاجی9 از سوی کاربر یا مشتری به منزله آگاهی و پذیرش قوانین و شرایط وبسایت بوده و کاربر یا مشتری موظف به رعایت قوانین مذکور می باشد. چنانچه قوانین، رویه ها و خدمات تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی که کاربر یا مشتری از خدمات استفاده مینماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی میباشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب مینماید.
کاربر به شخصی اطلاق میشود که در وبسایت کاجی9 ثبت نام نماید.
مشتری به کاربری اطلاق میشود که اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی کاجی9 مینماید.
ثبت اطلاعات در حساب کاربری توسط کاربر به منزله صحت اطلاعات میباشد.
فروشگاه اینترنتی کاجی9 همواره در تلاش است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب کالا، کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا برعهده کاربر میباشد و کاجینو هیچ مسئولیتی در قبال انتخاب کاربر نخواهد داشت.
حق لغو و استرداد وجه سفارش به هر دلیلی)ازجمله اتمام موجودی کالا و...) برای فروشگاه کاجی9 محفوظ می باشد..
پرداخت اینترنتی از طریق درگاههای بانکی موجود در سایت روال کلی))
کاجی9 متعهد است در روزهای کاری مصرح در تقویم ایران، تمام سفارشهای ثبت شده را برابر با قوانینی که در ادامه میآید به دست مشتریان خود برساند و در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند، موظف است از طریق راههای ارتباطی خود با کاربر، اعم از تماس تلفنی با شماره همراه ثبت شده در پروفایل هر کاربر، اس ام اس و یا ایمیل، مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری رسانده و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند
سفارشاتی که در ایام فروش فوق العاده )حراج( ثبت می شوند به دلیل حجم بالای سفارشات در این ایام ممکن است با تاخیر ۱ تا ۲ روز کاری تحویل شرکت پست داده شوند
در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی در برقراری ارتباط یا هماهنگی با ایشان، سفارش پس از ۳ روز کاری لغو شده و مبلغ پرداختی توسط کاربر تا زمان برقراری ارتباط با وی و بازگشت وجه، به صورت اعتبار در کیف پول کاربر در بخش پروفایل کاربر ، لحاظ خواهد شد
فروشگاه اینترنتی کاجی9 این اجازه را دارد تا بازههای زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات تغییر دهد. و از طریق تماس تلفنی یا پیامک موضوع را به مشتری اعلام نماید.
مسئولیت ثبت آدرس گیرنده برعهده مشتری میباشد. سفارشها به آدرس ثبت شده توسط مشتری در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو کاربران باید در ثبت آدرس و کدپستی دقت کافی داشته باشند. درصورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده، هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح برعهده مشتری میباشد
روزهای کاری فروشگاه اینترنتی کاجی9 شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 19 میباشد. منظور از روزکاری، روزهای کاری غیر تعطیلِ مصرح در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است و هرگونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانههای عمومی به اطلاع عموم رسیده باشد
مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و یا مامور پست، اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل بگیرد. بدیهی است که دریافت محصول از مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت کالا به صورت کامل و سالم تلقی میگردد و پس از آن کاجی9 هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به کالا سلب مینماید
ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد
همچنین کاجی9 هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل دادن بسته از سمت پست به شخص دیگری جز سفارش دهنده ندارد و تمامی مسئولیت آن برعهده شرکت پست خواهد بود
به دلیل وابستگی قیمت محصولات به قیمت طلا لطفا قبل از هرکاری به منظور برگشت کالا، ابتدا با پشتیبانان سایت تماس حاصل کرده و نسبت به برگشت محصول اطمینان حاصل فرمایید
لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش یا مامور پست، سلامت فیزیکی کالا یا هرگونه مغایرت را بررسی و در صورت وجود مشکل، از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود
پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار میدهد و درصورت صحت، کالا تعویض یا وجه آن عودت داده میشود در غیر این صورت با دریافت هزینه ارسال مجدد، سفارش مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد
توجه داشته باشید درصورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی، هرگونه هزینه و یا تبعات حاصل از آن، برعهده مشتری خواهد بود
در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی کاجی9 اطلاع دهند. تیم پشتیبانی پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتری، راهنماییهای لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام خواهد داد.
درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت، مشتری می بایست حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از بررسیهای اولیه توسط پشتیبانی، راهنماییهای لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت میگیرد
به دلیل وابستگی قیمت محصولات به قیمت طلا لطفا قبل از هرکاری به منظور عودت کالا، ابتدا با پشتیبانان سایت تماس حاصل کرده و نسبت به تایید عودت محصول اطمینان حاصل فرمایید
در صورت انصراف از خرید کلِ سفارش، باید محصولات در بسته بندی کاجی9 و به همراه فاکتور و هدایا عودت داده شود (تحویل پست یا مامور ارسال شود) ، در غیر اینصورت عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نمیباشد
درصورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا بر عهده فروشگاه اینترنتی کاجی9 میباشد. بنابراین پس از بازگشت کالا به کاجی9 باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق راههای ارتباطی مندرج در صفحه "تماس با ما" برای پشتیبانی کاجی9 ارسال نمایید؛ در صورت نداشتن فاکتور پستی یا پیک، امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.
نهایتا تا ۳ روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به شماره کارت مشتری و یا تعویض کالا صورت میگیرد
توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت خود را برای پشتیبانی از طریق راههای ارتباطی مندرج در صفحه "تماس باما" ارسال کرده باشید. شماره کارت باید با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد
وب سایت کاجی9 امکان مشاوره آنلاین با تیم مشاورین خود را برای بازدید کنندگان وبسایت فراهم آورده است. باید توجه داشته باشید که پیشنهادهای مطرح شده از سوی مشاورین به هیچ عنوان در شرایط تصمیم شما برای انتخاب تغییر ایجاد نمیکند و انتخاب شما ملاک عمل و پرداخت و تحویل کالاست
کاجی9 بستری برای خرید آنلاین جواهرات
KG9 · 2021